11:50

Godmorgon!

Vaknade för 1 timme sen kanske, har sovit så skönt inatt!

Ska till camilla o anders lite senare tror jag och hälsa på med mamma o kenny =)

Igår så var jag duktig iaf och diskade och lagade mat, var ute i skogen med stella också, ska ha henne från onsdag till fredag för mamma o dom ska iväg på kryssning, då blir det långa promenader varje dag:D Skönt!

Min dator börjar även balla ur totalt nu, knappar blir dåliga o internet är gör segt, beror väl dock inte på datorn utan att vi har ett dåligt internet men det är jobbigt ändå.

Tänkte faktiskt försöka få med mig min kamera idag så kanske jag lägger ut lite bilder från dagen sen! Kanske inte blir dom roligaste eftersom jag inte vet vad jag ska göra än men det är sånt som märks =)

Här är en från promenaden i nedralid eller övralid kanske det va? aja iallfall.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback