16:23

Jag vill byta blogg till devote, tycker det är snyggare o blogga där faktiskt, men jag måste nog vara den trögaste ever för jag fattar verkligen inte hur man lägger dit en header, sämst!

Men ska nog klura ut det snart, jag har ju trots allt ett konto där, skulle vara skönt o börja om lite faktiskt =)

Sitter och kollar på lite gamla avsnitt av one tree hill nu, ska nog tanka hem alla gamla avsnitt o se om allting, det är ju så bra!

Har vart o solat just och det var väldigt skönt, det va länge sen sen sist och det behövdes verkligen, ska nog sola på söndag igen kanske, behöver få lite färg för just nu ser jag ut som en magnesyl.

Blev föresten ingen promenad igår, jag var för trött efter allt packande, men det blir nog en idag istället, måste ju packa idag med så att vi får se.

Föresten så är jag nog den sämsta på avslutt när jag skriver, vet inte riktigt vad jag ska skriva, och på att att det ska va samanhängande alltihop, men men får väl försöka bättra mig!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback