18:52

Kände att det var dags o uppdatera lite! Var ju länge sen nu.
Igår var vi iaf i ullared, hittade inte så mycket kläder men lite annat smått, sånt som man behöver som typ ögonfrans färg och annat som är billigt där, ett par skor hittade jag dock, ett par uggs fast långa:) Gör snygga!
Förra helgen var vi hos tessan och jonas, vi åkte till regnaholm och lite såna grejer, läskigt värre är det där!
Usch vad mycket knasigt det händer när man är där, men vi åkte iaf dit på dagen, dagen där på när det alltså var ljust och tittade lite.
Kvällen innan så vågade vi inte ens gå innanför grindarna, vi har gjort det förut men när vi väl stog där utanför så klinga det ner en liten metall grej, lika stor som en tumme typ precis framför mina skor! Vet i fasen vart den kunde kommit ifrån, men otäckt var det.
Vi hyrde även den nyaste johan falk filmen och den var faktiskt jätte bra! Leo gaout är väl den filmen som har vart sämst av dom alla men annars gillar jag dom starkt, skulle vilja att det kom en till!
Annars har jag väl haft fullt upp med flytten och allting så har inte riktigt haft tid för nån eller nåt annat än det som har vart tvunget o göras.
I dag var vi iaf hos kennys mormor och hämtade en hylla och fikade lite :) och så har jag hunnit med o sola också och vart på stan o köpt ett puder.
Imorn ska jag förhoppningsvis träffa frida för henne saknar jag väldigt mycket och på söndag ska jag hem till ak o fira henne som fyllt 20! Grattis igen :)
Lördag blir kanske fest men inte säkert än, får se lite eftersom jag ska va hos ak vid 3 tror jag det var.
På tal om något annat så har jag inte köpt en ända julklapp än :( skulle ju köpt i ullared men hittade ingenting, hittade dock en grej till anton som han ska få när han fyller.
Men ska kanske kolla om jag hittar nåt imorn så jag får det gjort, gillar egentligen inte o köpa julklappar för jag vet aldrig vad jag ska köpa, men vilgot är ju rätt lätt kanske hjamlar med men kenny kommer nog bli det svåraste plus att han fyller den 6 också.
Så nu äre bråttom, det jag tänkte köpa till honom i present har jag nog inte råd med nu eftersom jag inte har någon inkomst överhuvudtaget så vi får väl se.
Nu tänkte jag iaf ta mig ett skönt bad o sen kolla på mammas pojkar!
Ha det bra
Puss


Kommentarer
Postat av: elin

tycker det är roligt egentligen att precis som du skriver "hittade lite saker man behöver, som ögonfrans färg" att det faktiskt är så. vi tjejer är lite korkade egentligen eftersom att man faktiskt inte behöver ögonfransfärg egentligen, men ändå vill vi ha sånt, haha! och ibland tillochmed MÅSTE ha sånt :)

2009-12-27 @ 00:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback