22:03

jag har inte orkat engagera mig i flyttpackadet än, väldigt dåligt!
Vi måste verkligen lägga på ett kol nu och alla är ju sjuka också, håller tummarna för att jag inte ska bli det med.

Blir nog en lång promis ikväll med, igen! Det är så himla skönt o gå en sväng innan man går o lägger sig, har gjort det rätt många kvällar i rad nu, bra för både det ena och det andra också.

Sitter och kollar på grannfejden, gud va människor håller på, dom är ju ändå vuxna och borde ha lite vett, iallafall när det är så fjantiga saker som det ibland är.

Aja, det är ju trotsallt deras problem=)

Märkte dock att jag inte alls kollar på grannfejden längre för nu är kl efter det var slut, jag fastnade i programet och glömde uppdatera innan. men men.

 

"Du håller mig kvar i nåt jag lämnat för länge sen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback