16:21

Nu ska jag äntligen skriva lite, har hänt väldigt mycket på senaste tiden men inget som är värt o skriva om.
Vi var iaf på maskerad fest igår och det var kul! Jag och Frida shakade loss som fan! haha
Jag kände mig lite som en bakelse, men det va bra ändå, en sak som jag inte gillade var dj´en, han var trevlig men hade ingen då menar jag verkligen ingen musik som jag ville ha, sprang säkert fram 10 gånger o önskade en låt o ingen hade han.
Dåligt!
Nu blir det nog o ta det lungt framöver ett tag, om det verkligen inte kommer upp nåt jätte kul! Som tex en sån fest som igår.
Skulle vilja åka bort lite med, bara nånstans en vecka eller några dagar bara, skulle vara såå skönt.
Imorn så ska vi förmodligen kolla på lägenheter, ja igen jag vet! haha
Mycket mer än så har jag nog inte o skriva, ska försöka uppdatera bättre nu iaf och bilder från festen kommer när frida har lagt ut dom så jag kan sno! Tog inga egna kort, glömde helt bort det.


Kommentarer
Postat av: Annakajsa

Ska ni flytta igen goddamnit!!!????

2009-10-12 @ 13:07:35
URL: http://blogs.myspace.com/novicious
Postat av: Emelie

Haha japp, kanske iaf, var o kolla på en idag o den var gör fin med badkar o grejer:D

2009-10-12 @ 17:25:42
URL: http://dicknail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback