17:46

Idag har vi kollat på två lägenheter!
Den ena var jätte fin med stort kök o badkar:D Är jätte sugen på den så nu får vi hoppas på att vi får den, då ska jag börja packa direkt!
Har vart på stan en stund med och fikat med Camilla m familj och mamma o kenny då =)
Snart måste jag ta tag i städningen också, jag orkar inte verkligen inte men måste för det ser ut som kriget har brutit ut.
Måste inhlanda mig ett silverschampo snart också, mitt hår är så himla gult, dock bara löshåret med det är ju ännu värre än hela, kan knappt gå ut. haha
Tänkte även lägga in någon bild idag från maskeraden,

Har fått dom från facebook och mer kommer när frida slutar sega o lägger ut som sagt, haha

Kan dock bli på bdb då.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback