21:24

Tjo!
Har faktiskt hänt väldigt mycket på sistone,
har hunnit vara sjuk och hunnit vara i finspång och camilla o anders har tillochmed fått en liten hjalmar, grattis=)
Har säkert hänt massor mer men kommer faktiskt inte ihåg allt sen jag skrev sist.
Imorn ska jag iaf iväg o kolla om jag hittar nåt o köpa, är sugen på nya kläder och skor nu!
Snart är det ju julafton också, och nyår, halloween är ju i helgen.
Ser mest framemot nyår, lite efter julafton också,på halloween vet jag inte vad som händer än och så har jag inget och klä ut mig till heller, jag hoppas iaf på att det ska bli något kul, är så himla sugen på o göra nåt nu eftersom jag inte har gjort nåt på två veckor, eller visst har jag väl gjort nåt men jag har inte festat iaf, så är allt lite sugen.
Jag saknar mina vänner också, träffa alla på en gång i fredags men det känns som det inte blir så ofta längre, förut var det ju iaf en självklarhet att vi träffades på helgerna, nu är det inte så längre så det kan gå ett tag innan man träffar dom, nu är det ju iof lov så vi får väl styra ihop något :)

Alla är ju upptagna med sitt med skola osv!

Snart ska jag städa klart min garderob iaf, bra gjort av mig tycker jag, det låg kläder everywhere!

Så ska väl ut en snabbis sen fortsätta! Ha det bra

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback