23:32

Jag är så sjuuukt trött på drama nu, jag är så sjukt trött på 20åringar som beter sig som 13 och jag är så sjukt trött på folk som ska lägga sig i allting.
Vad är det som är så svårt med att ringa om man har någonting att säga istället för att skicka mail? bara det säger ju mycket om en person.

Idag har jag iaf vart i linkan med amanda,mamma och maritha.
Dom var på lassarettet medan jag och amanda gick och kollade lite, hittade en jätte fin skjorta men har inga pengar så den får nog vänta eller nåt.
Efteråt åkte jag hem till frida och pratade lite och kollade på idol, såg efter hanna lite medans dom åkte iväg. 
Fick bröd av maria med:D Snällt!
Va kul o va där faktiskt, hade saknat alla:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ah jag vet precis vad du menar gullet. fast det är nästan ännu värre med 13-åringar som försöker bete sig som om de vore över 18. Nä, usch för drama och fjortisar. heeeyha

2009-09-28 @ 17:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback